Poszukujemy zorganizowanej i komunikatywnej osoby na stanowisko HR i Administracji. Jeśli masz doświadczenie w obszarze kadr, rekrutacji i administracji biurowej, a do tego lubisz pracę z ludźmi – dołącz do naszego zespołu!


Zakres obowiązków:
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej i obsługa spraw kadrowych
- Samodzielne naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie List Płac
- Rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy
- Prowadzenie rejestrów z przeprowadzonych szkoleń
- Wsparcie w procesach rekrutacyjnych 
- Obsługa administracyjna biura i dbanie o sprawny obieg dokumentów
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Kontakt z klientami i współpracownikami w sprawach administracyjnych
-
Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń kadrowych

Wymagania:

- Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane
- Znajomość przepisów prawa pracy i administracji kadrowej
- Dobra znajomość pakietu MS Office i systemów HR (Symfonia będzie dodatkowym atutem)
- Umiejętność organizacji pracy, dokładność i samodzielność
- Komunikatywność i nastawienie na współpracę


Jeśli chcesz mieć ciekawą, dynamiczną i satysfakcjonującą pracę, HR i administracja to doskonały wybór!

Dołącz

Dołącz do D&H

Złóż aplikację i dołącz do zespołu, który kształtuje przyszłość przemysłu!

Dziękujemy za przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Oops! Coś poszło nie tak. Prześlij formularz