Poszukujemy zorganizowanej i komunikatywnej osoby na stanowisko HR i Administracji. Jeśli masz doświadczenie w obszarze kadr, rekrutacji i administracji biurowej, a do tego lubisz pracę z ludźmi – dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków:
-
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej i obsługa spraw
kadrowych
- Samodzielne naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie List
Płac
- Rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu
pracy
- Prowadzenie rejestrów z
przeprowadzonych szkoleń
-
Wsparcie w procesach rekrutacyjnych
-
Obsługa administracyjna biura i dbanie o
sprawny obieg dokumentów
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Kontakt z klientami i
współpracownikami w sprawach administracyjnych
- Współpraca z
działem księgowości w zakresie rozliczeń kadrowych
Wymagania:
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane
-
Znajomość przepisów prawa pracy i administracji kadrowej
-
Dobra znajomość pakietu MS Office i systemów HR (Symfonia będzie
dodatkowym atutem)
-
Umiejętność organizacji pracy, dokładność i samodzielność
-
Komunikatywność i nastawienie na współpracę
Jeśli chcesz mieć ciekawą, dynamiczną i satysfakcjonującą pracę, HR i administracja to doskonały wybór!
Złóż aplikację i dołącz do zespołu, który kształtuje przyszłość przemysłu!